ساندویچ پانل دست دوم

ساندویج پانل

فهرست مطالب

ساندویچ پانل دست دوم

از مصالحی بسیار پرکاربرد و مقرون به صرفه است. با توجه به اینکه قیمت ساندویچ پانل های نو نسبتا زیاد است بسیاری از مشتریان به دنبال ساندویچ پانل کارکرده هستند. ساندویچ پانل های کارکرده با توجه به مواد سازنده اش  قیمت گذاری می شود به عنوان مثال اگر در آن از فوم پلی اورتان استفاده شود قیمت آن بیشتر و اگر پلی استایرن استفاده شود قیمتش کمتر است.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری:

ساندویج پانل دیواری

به صورت کلی ساندویچ پانل دیواری از مصالح پرکاربرد هستند زیرا بسیار مقرون به صرفه است اما انتخاب ساندویچ پانل دست دوم بسیار مقرون به صرفه تر است و باعث کاهش هزینه ها می شود. از انواع  پانل دیواری می توان ساندویچ پانل دیواری ساده، ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی و ساندویچ پانل اتاق تمیز را نام برد.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری دست دوم:

استفاده از ساندویچ پانل دیواری کارکرده در ساخت سوله و انبارها هزینه اجرای پروژه را تا حد زیادی کاهش می دهد. این نوع ساندویچ پانل در دیوار سوله ها، آزمایشگاه ها و دیوار اتاق عمل به کار برده می شود.

قیمت ساندویچ پانل دیواری دست دوم:

قیمت ساندویچ پانل دیواری دست دوم از قیمت نو آن بیشتر است. از عواملی که در قیمت این ساندویچ پانل تاثیر دارد مواد تشکیل آن و مدت زمان استفاده شده از آن و ضخامت ورق است.

ساندویچ پانل سقفی:

 

ساندویچ پانل دست دوم

ساندویچ پانل سقفی از چند لایه تشکیل شده است که بین آنها فوم تزریق شده است و در پوشش سقف به کار می رود.

مطالب پیشنهادی  پلی اورتان چیست و چه مزایایی دارد؟

ضخامت این پانل ها 4 الی 20 سانتیمتر است و عرض آنها ۱/۸متر است. بهترین فوم از لحاظ عایق بودن و از نظر استحکام و مقاومت در قیمت ساندویچ پانل دست دوم سقفی فوم پلی اورتان می باشد. کاربرد ساندویچ پانل های سقفی و مزایایی آن باعث جایگزینی این مصالح به جای مصالح سنتی گذشته شده است. ساندویچ پانل سقفی نیز مانند ساندویچ پانل دیواری کارکرده به صرفه تر است.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی دست دوم:

کاربرد ساندویچ پانل سقفی جهت پوشش سقف سوله های ورزشی، نمازخانه ها، تعمیرگاه سیار، اتاق نگهبانی، واحد های امدادی، کانکس های پیش ساخته و سوله ها به کار برده می شود.

یکی از مزایای ساندویچ پانل سقفی کارکرده وجود ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد به این صورت که این ساندویچ پانل در ابعاد استاندارد و عرف بازار موجود می باشند.

قیمت ساندویچ پانل سقفی دست دوم:

قیمت ساندویچ پانل سقفی دست دوم نیز مانند ساندویچ پانل دیواری کارکرده بستگی به عواملی مانند جنس آن و ضخامت  و نوع فوم تزریقی دارد.

تفاوت ساندویچ پانل نو با دست دوم:

ساندویچ پانل که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به جای مصالح ساختمانی سنتی به کار برده می شوند در بسیاری از ساختمان‌ها اعم از اداری، تجاری، بیمارستان‌ها، ساختمان های صنعتی، شهرک های صنعتی و صنایع کاربرد فراوان دارد. انتخاب ساندویچ پانل دست دوم اتخاب بسیار مناسبی جهت کاهش هزینه ها است و مصالح کم هزینه و مقرون به صرفه  هستند.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل کارکرده

1)سبک بودن

2)عایق صوتی

3)انعطاف پذیری بالا

مطالب پیشنهادی  معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت چیست؟

4)عایق قوی

5)نصب آسان و راحت

6)مقاومت زیاد در برابر زلزله

7)مقرون به صرفه بودن

8)قابلیت شستشو

خرید ساندویچ پانل

اگر قصد دارید برای ساخت پروژه های خود و یا ساخت خانه و سوله خود از مصالحی کم هزینه استفاده کنید می توانید از ساندویچ پانل کارکرده استفاده کنید. برای ثبت سفارشات خود و مشاوره برای خرید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید می توانید با شماره تماس های ذیل ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید، مشاورین ما در اسرع وقت به تمامی مشکلات شما عزیزان رسیدگی می کنند.

 

 

آژانس تبلیغاتی تابلوشو

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

[kkratings]

جدیدترین مقالات

ارتباط با دفتر فروش :

جستجو در مقالات