ورق گالوانیزه کرکره رنگی

ورق گالوانیزه کرکره رنگی

فهرست مطالب

ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی چیست؟

ورق کرکره گالوانیزه رنگی اصطلاحا به ورقی گفته می‌شود که سطح آن به شکل کرکره است؛ برای آن که سطح صاف و مسطح نیست و موج‌دار شده است. این نوع ورق به شکل‌ های مختلف در بازار فروخته می‌شود، گاهی ورق‌ های کرکره‌ای ساده و بدون رنگ است؛ اما در بیشتر مواقع این ورق‌ها رنگ شده و در بازار به فروش می‌رسد، قیمت ورق رنگی در بازار بسته به نوع تکنولوژی استفاده شده در ساخت، متفاوت خواهد بود.

رنگ‌کاری ورق کرکره‌ای رنگی به دو صورت دستی و کوره‌ای انجام می‌شود که نوع رنگ‌کاری در قیمت نهایی اثرگذار است. زمانی که ورق گالوانیزه در حال تولید است، در پایان خط گالوانیزسیون، دستگاه فرمینگ موجب شکل‌ دادن به ورق می‌شود و در نتیجه ورق کرکره‌ای تولید می‌شود.

 

همه چیز درباره ورق گالوانیزه رنگی

اگر به به ورقی با استحکام و دوام بالا نیاز دارید، ورق فولادی گالوانیزه رنگی کبیر پانل بهترین گزینه می باشد. شرکت های ساختمانی بزرگ می توانند از این ورق ها برای اجزا مختلف پروژ] خود استفاده کنند. شما می توانید محصولات متنوعی رادر رنگ های مختلف در دسترس داشته باشید و آن ها را سفارش دهید. کبیر پانل اشکال و اندازه های مختلفی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند برای هر پروژه ای آماده باشید.

بسیاری از ورق های فولادی گالوانیزه رنگی به شکل ورق های موجدار هستند که برای ذخیره سازی ساده تر و کارآمدتر  روی یکدیگر چیده می شوند. ورق ها برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی گالوانیزه می شوند. برخی از انواع آن به صورت رول های بزرگ یا ورق های مسطح هستند که می توان آنها را به اندازه برش داد. سطوح کروم دار پوشش جذابی ارائه می دهند که درخشندگی براقی به فلز می بخشد.

معرفی ورق کرکره گالوانیزه رنگی

کبیر پانل به شما کمک می کند طول و عرض ورق های خود را سفارشی کنید تا مقدار مناسبی برای نیازهای خود داشته باشید. در صورت درخواست نیز می توان رنگ های خاصی را به فلز اضافه کرد. بسته بندی این ورق ها معمولا ضد آب و بادوام است تا محموله شما در طول حمل و نقل ایمن و دست نخورده باقی بماند. 

اگر به دنبال ورق های گالوانیزه رنگی با قیمت مقرون به صرفه هستید روی کبیر پانل حساب کنید. تنوع زیادی را در دسترس داشته باشید و مطابق با نیاز خود سفارش خود را ثبت کنید. در کبیرپانل ورق های فولادی گالوانیزه رنگی را می توان پیدا کرد که با آن ها می توانید بهترین سازه ها را بسازید.

کاربرد ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه تولیدی در بسیاری موارد همچون تابلو های برق، پنل ها، سینی کابل، قطعات لوازم خانگی، لوله بخاری، کانال کولر، ناودان، لوله ها و از همه مهم تر در بدنه و سقف سوله، گلخانه و سالن ها کاربرد دارد. می توان گفت ورق گالوانیزه برای مصارفی کاربرد دارد که احتمال زنگ خوردگی آهن و ایجاد خسارت وجود داشته باشد. این ورق  در رنگ‌ های مختلف مانند سفید، نارنجی، قهوه‌ای، آبی، پرتغالی، صورتی، نقره‌ای، سفالی، بنفش قابل ارائه است.

 

ورق کرکره گالوانیزه رنگی ارزان

انواع ورق‌ گالوانیزه رنگی

ورق‌ گالوانیزه شده رنگی در حقیقت ورقی است که سطح آن با رنگ پوشش داده می شود. این نوع ورق در انواع مختلفی از جمله شادولاین یا کرکره ای، شیروانی، هلالی یا سینوسی و سفالی تولید و روانه بازار می شود. رایج ترین شکل ورق گالوانیزه رنگی، نوع سینوسی می باشد. ورق سینوسی گالوانیزه رنگی ضخامت کمی دارد و معمولا از جنس فولاد تولید می‌شود؛ اما نوع پلاستیکی و آلومینیومی آن نیز در بازار موجود است. شما می توانید ورق گالوانیزه را در اندازه دلخواه و به صورت سفارشی از کبیرپانل خریداری نمایید. 

مطالب پیشنهادی  ساندویچ پانل اتاق تمیز چیست

بنابراین می توان گفت شکل گیری و عرضه ورق های گالوانیزه رنگی انقلابی بزرگ در صنعت ساختمان سازی تلقی می شود. در گذشته افراد برای تخلیه هرچه بهتر و سریع تر آب حاصل از بارندگی برف یا باران از ورق های موجدار استفاده می کردند.

پیشرفت روز به روز تکنولوژی و به وجود آمدن ورق های کرکره رنگی سبب شده است که نمای بیرونی سقف خانه ها و شیروانی ویلا ها از گذشته زیباتر شود. رنگ شدن این ورق ها موجب شده است که عمر این ها بالاتر رود و به سختی زنگ بزند و در نهایت باعث افزایش مقاومت ورق در برابر پوسیدگی و آسیب های فیزیکی شود. به علاوه ورق گالوانیزه رنگی ورقی با پایه گالوانیزه می باشد که چون رنگ آن به صورت کوره ای و از نوع الکترواستاتیک است می توان گفت که ورق و رنگ آن دیگر دو جزء لاینفک بوده و حالا دیگر یک جزء واحد را تشکیل می دهند. سایر کاربرد های ورق رنگی در ادامه لیست شده است:

  • ساخت کانتینر 
  • ساخت کابینت 
  • به کار گیری در نمای ساختمان 
  • ساخت و تولیدات لوازم خانگی برقی 

 

قیمت ورق کرکره گالوانیزه رنگی

ویژگی ورق کرکره‌ای رنگی گالوانیزه و مزایای آن

همان‌طور که تاکنون می‌دانید، ورق کرکره‎‌ای گالوانیزه رنگی به دلیل نوع و فرم ساخت از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است که موجب شده در مکان‌ها و صنایع خاص استفاده شود. این ویژگی‌ها عبارت است از:

فرم‌دهی خاص ورق: ضخامت‌های مختلف ورق گالوانیزه این امکان را به وجود می‌آورد که در شکل‌ها و فرم‌های خاص تولید شود. این شکل و فرم توانسته است کاربردی ورق‌های گالوانیزه را بالا ببرد.

نصب آسان: یکی از دلایل کاربرد بسیار زیاد ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی نصب آسان این نوع ورق است و برای نصب ورق تنها دستگاه فرز، اره گردبر و قیچی مخصوص لازم است. نصب کرکره رنگی در مقایسه با ساخت سقف هم کم‌هزینه‌تر و هم آسان‌تر انجام می‌شود.

عمر طولانی: ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی عمر بسیار بالایی دارد. اگرچه بعضی از کارشناسان عمر این نوع ورق را تا ۳۰ سال دانسته‌اند؛ اما اگر به روش گالوانیزه گرم تولید شده است، عمر مفید آن تا ۷۰ سال هم قابل محاسبه خواهد بود.

مقاومت بالا در برابر پوسیدگی: به دلیل رنگ‌کاری، ورق کرکره‌ای در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد، به‌خصوص آنکه گالوانیزه شدن ورق فولاد با روی مقاومت در برابر خوردگی چندبرابر بیشتر خواهد شد.

خطر کمتر در برابر زلزله: یکی از دلایل خرابی و مرگ‌ومیر در زلزله‌های قوی، وزن زیاد سقف است. زمانی که از ورق کرکره‌ای گالوانیزه رنگی استفاده می‌شود، وزن این ورق بسیار سبک است و همچنین نوع نصب به‌گونه‌ای است که خرابی بالا به بار نخواهد آورد.

قیمت ورق کرکره رنگی

ورق‌ های کرکره رنگی دارای ویژگی مقاومت پذیری بالایی نسبت به سایر خوردگی‌ها هستند. همچنین شکل پذیری این نوع ورق‌ های رنگی بسیار مناسب و مطلوب است. بررسی قیمت ورق کرکره رنگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل کربن و عناصر آلیاژی است که به گرما و حرارت مناسب نیاز دارند. تمامی این عوامل نقش بسزا و تعیین کننده‌ای در قیمت ورق کرکره رنگی ایفا می‌کنند. از دیگر عواملی که بر قیمت نهایی محصولات به ویژه ورق‌های آلیاژی تاثیر می‌گذارد وجود تورم می‌باشد که باعث شده است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ورق بگذارد.

مطالب پیشنهادی  پلی اورتان چیست و چه مزایایی دارد؟

میزان ضخامت ورق‌های کرکره رنگی نازک ساخته می‌شوند. در قسمت‌های رویی ورق‌های رنگی، 20 تا 25 میکرون ضخامت دارند و در قسمت پشتی تقریباً بین 7 تا 15 میکرون است. همچنین میزان ضخامت ورق‌های تولید باز 0/2 تا 0/70 میلی‌متر است. سنجش و محاسبه قیمت ورق کرکره رنگی در ضخامت‌ ها و عرض‌ های میلی‌متر قابل انداره‌گیری می‌شود.

به طور کلی باید اشاره کرد که؛ قیمت ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی متاثر از عوامل مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

ضخامت ورق: قیمت ورق گالوانیزه کرکره رنگی به ضخامت آن بستگی دارد. ورق های ضخیم تر معمولاً هزینه بیشتری دارند. انتخاب ضخامت مناسب برای پروژه شما می تواند تاثیر بسزایی در هزینه نهایی داشته باشد.

ابعاد ورق: ابعاد ورق گالوانیزه کرکره های رنگی نیز می تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. ورق های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری دارند زیرا در فرآیند تولید به تحلیل کمتری نیاز دارند.

تعداد ورق: اگر به تعداد بیشتری ورق گالوانیزه کرکره ای رنگی نیاز دارید، ممکن است بتوانید برای قیمت بهتر مذاکره کنید. برای پروژه های بزرگتر، سفارش بر اساس حجم می تواند منطقی تر باشد.

تامین کننده: انتخاب تامین کننده مناسب نقش مهمی در تعیین قیمت ورق گالوانیزه کرکره رنگی دارد. تامین کنندگان مختلف ممکن است قیمت های متفاوتی را ارائه دهند، بنابراین تحقیق و مقایسه قیمت ها مهم است.

در نهایت برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه کرکره رنگی توصیه می شود از طریق تماس با تامین کنندگان مختلف در بازار و مشاوره با کارشناسان مربوطه به روز رسانی قیمت ها را بررسی نمایید. همچنین در نظر داشته باشید که کیفیت ورق نیز عامل مهمی در انتخاب آن است و باید علاوه بر قیمت به جنبه کیفی آن نیز توجه کنید.

ورق سینوسی رنگی

نام دیگر ورق سینوسی رنگی، ورق کرکره سینوسی است. دلیل نامگذاری این نوع ورق ها به دلیل نیم دایره ی برآمده در سطح آن است که این نوع ورق را مانند موج سینوسی شبیه کرده است. این نوع ورق در انواع رنگ ها با ابعاد 20 سانتیمتر تا 12 متر در بازار موجود است و حتی می توانید رنگ مورد نظر را به صورت عمده ای به کارخانه سفارش دهید. لایه ی رنگی روی این نوع ورق ها علاوه بر زیبایی باعث دوام و خاصیت ضد خوردگی نسبت به ورق گالوانیزه معمولی می شود.

 

ورق کرکره گالوانیزه رنگی سینوسی

مزایای ورق گالوانیزه رنگی

  • مقاومت در برابر حرارت بالا: سطح بازتابنده به انعکاس موثر نور خورشید و در نتیجه کاهش مقدار گرمای منتقل شده کمک می کند. بازتاب حرارتی به صرفه جویی در انرژی تبدیل می شود.
  • زیبایی شناسی: ورق فولادی گالوانیزه از پیش رنگ آمیزی شده در تعداد زیادی از الگوها و اندازه های مختلف مطابق با خواسته های ارائه شده توسط مشتریان ما موجود است.
  • تطبیق پذیری: می توان در فضاها و آب و هوای از آن ها مختلف استفاده کرد.
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی : لایه رویی محافظت خوبی از ورق فولادی گالوانیزه از پیش رنگ شده را فراهم می کند.
مطالب پیشنهادی  کاربردهای ورق پلی کربنات چیست؟

خرید و فروش انواع کالاهای صنعتی در سایت آنلاین 

کبیرپانل یک سایت فروشگاهی آنلاین برای خرید و فروش انواع کالاهای صنعتی، ساختمانی و خانگی است. در این وب‌سایت می‌توانید به صورت آنلاین و با قیمت مناسب ورق گالوانیزه و سایر محصولات فلزی را خریداری کنید.

ورق گالوانیزه یکی از مهمترین محصولات فلزی است که برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ورق‌ها از رویه فولادی با روکش رویه روی آن تولید می‌شوند. روکش رویه‌ای که بر روی ورق‌های گالوانیزه استفاده می‌شود، باعث مقاومت بیشتر آنها در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌شود.

ورق‌های گالوانیزه در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. انتخاب ورق مناسب با توجه به نوع پروژه و محل استفاده آن بسیار مهم است. با استفاده از نوع ورق ، می‌توان از خصوصیات بیشتری نظیر مقاومت بالا در برابر حرارت، رطوبت، رطوبت و ضربه استفاده کرد.

 

ورق گالوانیزه از کجا بخریم؟

در وب‌سایت پنل کالا، می‌توانید انواع ورق‌های گالوانیزه را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین این سایت ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای نیز می‌باشد که می‌تواند به شما در انتخاب ورق گالوانیزه مناسب برای پروژه شما کمک کند.

برای تعیین نوع ورق باید به سایز و ضخامت آن توجه کنید. ورق‌های گالوانیزه در سایز‌ها و ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شوند و بسته به نیاز و کاربرد مورد استفاده، باید سایز و ضخامت مناسب را انتخاب کنید.

این ورق‌ها در صنایع مختلفی همچون ساخت و ساز، خودروسازی، تولید لوازم آشپزخانه و … کاربرد دارند. در بسیاری از موارد، برای محافظت از ورق‌ها در برابر خوردگی و خرابی‌های دیگر، لایه‌ی زیرین آن‌ها پوشش داده می‌شود. به همین منظور، ورق‌های گالوانیزه به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش دادن سطوح مختلف استفاده می‌شوند.

ورق‌های گالوانیزه در تهران در شرکت مختلفی عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به این شرکت، نوع و سایز مناسب ورق گالوانیزه را برای کاربرد خود انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از شرکت آنلاین کبیرپانل نیز خرید کنید و ورق‌های گالوانیزه را به صورت آنلاین سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

بیشتر بدانید: خرید ساندویچ پانل در تهران

خرید ورق کرکره رنگی

به طور معمول قیمت ورق های رنگی از نوع ساده آن کمی بیشتر می باشد و دلیل آن هم بر می گردد به زیبایی نوع رنگی و مقاومت بالاتری که در شرایط آب و هوایی از خود نشان داده است. به لحاظ ابعاد طولی و عرضی ،ضخامت و وزن ورق های رنگی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ورق های رنگی در دو عرض 100 و 125 و طول سفارشی مشتری قابل تولید و عرضه می باشد. اگر به دنبال این هستید که در کنار زیبایی ( تنوع رنگی بالا ) از زنگ زدگی نیز جلوگیری نمایید انتخاب این نوع ورق ها می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. جهت هرگونه پرسش و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

[kkratings]

جدیدترین مقالات

ارتباط با دفتر فروش :

جستجو در مقالات